Geonovum nodigt u uit mee te werken aan de nieuwe versie van het informatiemodel grootschalige geografie (IMGeo). IMGeo omvat de verplichte BGT specificaties en daarnaast een set optionele specificaties. De nieuwe versie van IMGeo 2.0 gaat over die optionele set specificaties en zal vooral bestaan uit
nog maar 68 keer bekeken op you tube... [url=http://www.youtube.com/watch?v=mluXCrisyvY]'Geo Employment Market Foundation: Go Geo!'[/url] Maakt u er meer van? [url=http://www.youtube.com/arbeidsmarktgeo#p/u/0/mb4DJhxo7Go]Zie ook de Nederlandse versie[/url]
Geo-informatie wordt steeds belangrijker en toegankelijker voor veel mensen in onze samenleving. Geo-informatie kan ook uw reis vergemakkelijken. Daarom geeft Ed Nijpels, voorzitter van GeoBusiness Nederland, u enkele geo-tips mee voor op reis
In this \"Letter from the Low Lands,\" (see below) Jan Willem van Eck discusses the results of GeoBusiness Nederland's second Geomarket survey. The good news: \"Although there is an economic challenge in the Netherlands, the sector has grown by 8%.\" van Eck ponders what the findings mean and whether the industry is on the right track. See: [url=http://www.directionsmag.com/article.php?article_id=3554]www.directionsmag.com[/url] or
Graag wijzen we u vanuit GeoBusiness op de website [url=http://www.ruimtelijkeplannen.nl]www.ruimtelijkeplannen.nl[/url]. Deze website ontsluit ruimtelijke plannen, zoals bestemmingsplannen, structuurvisies en algemene regels die afkomstig zijn van gemeenten, provincies en het rijk. Op deze website zullen op termijn alle ruimtelijke ordeningsplannen beschikbaar komen voor iedereen.
Op 22 juni jl. organiseerde GeoBusiness Nederland haar halfjaarlijkse ledenvergadering met aansluitend een themabijeenkomst bij lidbedrijf Grontmij in Waddinxveen.
Op donderdag 2 september 2010 is er voor leden van GeoBusiness Nederland gelegenheid om hun specifieke INSPIRE-producten aan de klankbordgroep INSPIRE te presenteren of door middel van het uitvoeren van een demo inzichtelijke te maken.
Op dinsdag 22 juni is het Centrum voor Geocommunicatie formeel van start gegaan. In aanwezigheid van tientallen belanghebbenden tekenden de Founding Partners bij Nemo Science Centre in Amsterdam de overeenkomst van opdracht, waarmee ze het centrum in staat stellen voor een periode van drie jaar geo te promoten in de media.